برنامه اسکرچ از مبتدی تا حرفه ای
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه از برنامه اسکرچ استفاده کنم؟

هجی کردن

عکس پروفایل برای محمد عمیر

محمد عمیر

نویسنده 249 پاسخ و 37.7 هزار پاسخ دارد

6 ماه

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که به شما  برنامه اسکرچ امکان می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی ایجاد کنید. در اینجا چند مرحله برای شروع کار با Scratch آورده شده است: به وب سایت Scratch (scratch.mit.edu) بروید و اگر قبلاً وارد نشده اید یک حساب ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم، روی دکمه "ایجاد" در بالا کلیک کنید. برای شروع یک پروژه جدید، یک بوم خالی با مجموعه ای از بلوک ها را در سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد. این بلوک ها دستورات برنامه نویسی مختلفی را نشان می دهند که می توانید برای ایجاد پروژه خود از آنها  برنامه اسکرچ استفاده کنید. برای شروع، بلوک ها را روی بوم بکشید و رها کنید و آنها را به یکدیگر متصل کنید.

 

سوالات مرتبط

چگونه برنامه اسکرچ را اجرا کنم؟

چگونه می توانم یک پروژه در یک برنامه اسکرچ ایجاد کنم؟

برنامه اسکرچ چیست؟

چگونه می توانیم یک برنامه اسکرچ را در  برنامه اسکرچ آموزش خود مرتبط کنیم؟

خراش چیست؟ چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

عکس پروفایل کن گرگ

کن گرگ

موقعیت های مهندسی و مدیریت نرم افزار برای چندین برنامه اسکرچ  دهه نویسنده دارای 8.6 هزار پاسخ و 42.2 میلیون بازدید پاسخ است

  ·

3 سال به روز شد

مربوط

آیا Scratch روش خوبی برای یادگیری کدنویسی است؟

نه واقعا نه

 

برای یک کودک خردسال، Scratch می تواند مقدمه ای سرگرم  برنامه اسکرچ کننده، اما نه واقعی برای مفاهیم برنامه نویسی باشد. Scratch یک زبان اسباب بازی است که برای کودکان در نظر گرفته شده است تا بتوانند با آن بازی کنند و چند مفهوم را در طول مسیر درک کنند. اما برای هر کسی غیر از کودکان خردسال، اگر می خواهید برنامه نویسی واقعی را یاد بگیرید، Scratch اتلاف وقت است. در عوض، یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، دنیای واقعی و سطح بالا را انتخاب کنید

 

عکس پروفایل جید گاردنر

جید گاردنر

مدیر بازاریابی در Hire Hire PHP Developer (2016–اکنون) نویسنده  برنامه اسکرچ دارای 72 پاسخ و 202.3 هزار بازدید پاسخ

  ·

6 سال

مربوط

منظور از اسکرچ از نظر کد نویسی یا برنامه نویسی چیست؟

خراش یعنی از ابتدا. این برای آنهاست که  برنامه نویسی کودکان هیچ چیز حتی یک برنامه اسکرچ اصطلاح مرتبط با برنامه نویسی یا هر چیز دیگری نمی دانند.

 

حتماً اصطلاح "یادگیری از ابتدا" را شنیده اید، این به معنای از هیچ است.

 

با تشکر

 

برنامه نویس Php

 

عکس پروفایل جف سی.

جف سی.

ضبط موسیقی در استودیوی خانگی من روزانه نویسنده دارای 1.5 هزار پاسخ و 1.3 میلیون بازدید از پاسخ است

  ·

3 سال

مربوط

چگونه یک تراک اسکرچ را ضبط کنم؟

با تشکر از A2A. بستگی به تعریف شما از "مسیر خراش" دارد. برای  برنامه اسکرچ من این یک مسیر راهنما است. این می تواند هر ساز باشد، اما من معمولاً همیشه با استفاده از گیتار یکی را می سازم. نیازی نیست که بکر، کاملاً مشابه یا در لحن واقعی چیزی باشد که من به دنبال آن هستم. من حتی وقت اضافی را صرف تنظیم uo برای گذاشتن آن نمی‌کنم. من فقط گیتارم را به لایو وصل می کنم، یک آهنگ جدید ایجاد می کنم، آن را مسلح می کنم و ضربه می زنم

 

سوالات مرتبط

چگونه می توانم یک حساب کاربری در یک برنامه Scratch program  اسکرچ ایجاد کنم؟





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: